esmaspäev, 22. november 2010

Monterey Bay Aquarium

Monterey linnas asub akvaarium, kus on väga osavalt ja huvitavalt välja toodud erinevad ookeanis elavad olendid. Seal on sektsioonide kaupa näiteks kõikvõimalikud meduusid, kalad, merihobud ja palju muid loomi. Ja kõigi akvaariumide ja asjade juures on seletav tekst ja pildid et mida sa täpselt näed ja kuidas ja kus ta elab ja muu selline asjalik.

Mis selle akvaariumi juures veel väga lahe oli, oli see, et seal sai ise katsuda päris elus krabisid ja meritähtesid ja muid naljakaid mere-elukaid, kellest ma polnud varem kuulnudki!

Okeii, pean tunnistama, et nende elukate katsumiseks oli mul vaja poiste ja Kätlini pooleldi sundivat julgustust, aga nüüd on vähemalt uhke olla, et ma seda tegin :))

Meduusid

Ja veel meduuse. Need on muideks sama liiki, kui need, keda me nädal varem matkal nägime päris looduses!

Kevin ja Gabi toidavad vaalasid
 See oli üks paljudest lahedatest harivatest mängudest seal. Vasakpoolses sai näpitsate laadse asjandusega püüda kummist kalu ja parempoolses väikse sõelaga planktonit.

Päris flamingod

Ilusad värvilised kalad

Veel üks veider sort meduuse

Kilpkonnad!



Väga ägedad ja energilised pingviinid

Kui ma ei eksi, siis need on vist need loomad, kes akvaariumid puhtad hoiavad?

Merisiilid

Merihobud

Veel merihobusid

Ja veel üks
 Merihobusid oli seal ikka väga palju erinevaid värve ja sorte. Olid kollased, mustad, pruunid ja beebi-merihobud ja päris suured ja igasugused.

Seal sai igasuguseid tigusid ja karpe katsuda

Raikala, keda ma täitsa oma käega katsusin! Limane oli!

Päris hirmuäratav kala!

Vääääga palju kalu!
 Kaks ülemist pilti on tehtud ühest hiigelsuurest akvaariumist, mis oli läbi kahe korruse. Seal oli lihtsalt meeletult erinevaid kalu, nagu nad ookeaniski elavad, kõik segamini koos. Isegi paar pisemat haid oli sinna pistetud, mis on väga lahe, sest nüüd olen ma päris haisid näinud!

Sinised kalad - vot selliseid ma tahaks, kui ma kunagi kalad muretseks endale

Täpiline angerjas

Triibuline angerjas
 Angerjatega oli nii, et nende akvaariumis oli selline tunnelitega sein, kust seest nad siis pead välja pistsid.

Seoses selle alumise (triibulisega) nägin ma midagi, mida ma elus ei oleks osanud ette kujutada. Nimelt need vahvad orantšid "koristajad" koristasid seda angerjat ja angerjas tõmbles nagu keegi oleks teda kõdistanud. 
Ma seisin üksi selle akvaariumi ees ja naersin nagu pooletoobine, kuna see tundus mulle nii naljakas!

Okei, saite vist juba ise ka aru, et kalu oli seal palju

Mingid lõbusad värvilised (ma ei mäleta mis) asjad

Selle SARNAST katsusin ma ise ka ja hoidsin käes (ja see oli elus!)

"mündid"

Veel mingeid naljakaid asju, mis ookeanis elavad

"Kala" (Jääajast selle tegelase naljaka häälega)

Kaheksajalg mõtles et mängib oma 8 jalaga vanaema lõngakera

Kommentaare ei ole: