esmaspäev, 22. november 2010

Lady Washington

Lady Washington on üks imeilus 1989ndal aastal ehitatud puust laev, mille pardal me käisime eelmisel pühapäeval. 

Seda laeva juhib meeskond, mis koosneb vabatahtlikest meremeestest ja mõnedest püsielanikest, kes sõidavad sellega mööda Vaikse ookeani rannikualasid ja korraldavad laeva pardal erinevaid üritusi, mille käigus õpetatakse inimestele kuidas vanadel aegadel meremehed elasid ja kauplesid.
Õpetamise juurde käib ka muidugi see, et kogu pardameeskond on riietatud vanade meremeeste (ja -naiste) stiilis rõivastesse.

Selle ilusa laeva pardal on filmitud ka erinevate filmide stseene, kuulsaim neist filmidest on ilmselt Kariibi Mere Piraatide Musta Pärli Needus.

Aa, ja kas ma juba mainisin et see laev on  I M E I L U S?

Mina ja Gabriel
Koos hunniku inimestega ootasime, et saaks laeva uurima minna. Alla 8 aastased pidid päästevestid selga panema.

Hüljes poseeris, et ma temast pilti teeks.
 Kui me mööda laudteed laeva poole kõndisime, märkasime ühe teise laeva kõrval hüljest.. Hülgeid on siin päris palju!

Nick'id, Collie ja mina laevas

Meeletu hunnik nööre purjede ja muude oluliste asjade majandamiseks
Lady Washingtonil on kokku 11 purjet.

Ja veel nööre

"Look, there is some more pirates!"

Kui me laeva pardal olime, aerutasid meist kummipaadiga mööda 2 mereröövliteks riietatud meest ühe teise vana (ja ilusa) puulaeva pardalt

Laeva tagant otsast ette vaadates nägi vaatepilt välja selline

Kevin niisama kaugustesse vaatamas ja ilus olemas

Veel nööre ja vahvaid asju!
(Jah, enamus ajast ma vahtisin nööre, neid oli ju niii palju!)

Laeva eesotsas

Nick käskis kõigil piraadilikult "Arrrrgh" teha pildi jaoks

Gabriel oskab kaa väga nunnu olla!

Gabriel ja vahva meremees
See noormees töötab seal laeval vabatahtlikuna. Päriselus on ta pagar. Ta seletas meile selle laeva tööpõhimõtteid ja rääkis niisama ka toredat juttu.
Ta näitas meile ka seda, kuidas ankrut liigutada saab sellel laeval ja lubas sõbralikult kõigil huvilistel proovida.

Gabriel ankrut liigutamas

Laura tegi nalja
Alguses, kui me LW poole jalutasime, siis nägime me seda huvitava nimega laeva.
Teel tagasi kaldale otsustas Laura (naaber) et ta teeb nalja, seega ta ütles mulle et kuule, näita oma digikat korra. Ma siis pahaaimamatult andsin talle oma digika, Laura hakkas naerma ja ütles et okei, nüüd mine ja seisa selle laeva ette, ma lihtsalt PEAN selle pildi sinust tegema !

Teine vanaaegne puulaev, mida me seal sadamas eemalt nägime





See meremees andis meile alguses päästevestid ja pärast korjas nad ilusti kokku

Kommentaare ei ole: