pühapäev, 7. november 2010

Carving Pumpkins

Enne Halloweeni tegime meiegi seda, millega sisustavad oma vaba aega enamus ameeriklasi - valmistasime kõrvitsalaternaid (Jack-o'-Lanterns)

Minu jaoks oli see oli uus ja vahva kogemus, mida ma alguses kartsin (nagu ikka) rohkem, kui asi hirmu väärt oli.
 Ma arvasin enne, et kõrvitsalaternate tegemine on midagi väga keerulist ja rasket, aga tegelikkuses oli see üsna lihtne ja loogiline - kõigepealt pidime ülemisest osast ümara kaane lõikama, siis kõrvitsa seest tühjendama, välja mõtlema mis me sinna peale teeme ning viimaks selle kõik välja lõikama.

 Corey mõtles et alustab pisikesega. Siis ta veel ei teadnud, et see on kõige kõvem kõrvits, mida ta elus näinud on. 

 Tühjendasin kõrvitsat selle sisust.. Päris lögane ja rõve oli :D

 Ma ikka veel tühjendasin, Corey juba lõikas oma (kõrvitsa) nägu välja.

 Corey esimene kõrvitsabeebi tuli põrgulikult lahe. Gabi hoiab kaant.

 Gabriel tegi oma kõrvitsale piirjooni, mille järgi pärast välja lõigata

 Kevini pisike. Selle koor oli nii kõva, et seda ei saanud tavapäraste töövahenditega teha. Corey pidi appi võtma elektritööriistad, et sellele kõrvitsale nägu teha. Aga Kevin oli õnnelik :)

Kätlin ja Gabriel usinalt töötamas

 Gabrieli valmis latern
 Minu laterna sisu. Selle kõik pidin ma käega välja võtma - öäk !
(muidugi kõik teised pidid sama asja tegema, aga ma olin ainuke, kes terve aja vingus kui rõve see on)

 Valmis laternad reas

 Legend peata ratsanikkudest

Poisid ja mina kõrvitsakuhjas.

Minu beebi ^^
(Sõna "Boo" taga see auk eiole niisama auk, see on kummitus)


Üldiselt vaatamata sellele, et kõrvitsa lögase sisu välja koukimine on üsna vastik, on mul tunne, et järgmine aasta samal ajal sunnin ma Eestis kedagi endaga sama asja läbi tegema.
Jah, täpselt nii äge üritus see kõrvitsalaternate tegemine ongi !

Kommentaare ei ole: