pühapäev, 7. november 2010

Halloween and Trick or Treat'ing

Nagu ma oma blogis ja igal muul suhtlussaidil juba maininud olen, on Halloween üks lõbusamaid tähtpäevi mida ma tean.
Selle kõige olulisem osa laste (ja ka paljude täiskasvanute) jaoks on Trick or Treat'imine, ehk kommide küsimine.

Erinevalt Mardi-ja Kadripäevast on siin Halloweeniga nii, et kommi saamiseks et tule teha muud, kui öelda "Trick or Treat". Ei ole mingit luuletuste lugemist, laulmist ega kommi nimel higistamist, nagu Eestis. 
Kostüümidega on ka nii, et ei ole kindlat malli, mille järgi kostüüm olema peab, vaid lapsed ja täiskasvanud võivad olla kes iganes nad soovivad.

Üllatav ja tore oli näha, et pühapäeva õhtul olid tänavad täis kostüümides tegelasi ja inimesi oli tänavatel nii palju, et kõndimagi ei mahtunud normaalselt, vaid pidi kogu aeg vaatama, et kellelegi peale ei astuks.
Majade uste taga olid pikad järjekorrad, kust võis leida nii printsesse ja haldjaid kui ka kõikvõimalikke loomasid ja koletisi.

Veel on superlahe Halloweeni juures see, et majad ja aiad ehitakse ära ja osad inimesed olid oma garaažidesse ehitanud isegi õudusterajad, kus siis ühest uksest lastakse inimesi paarikaupa sisse ja teisest otsast oodatakse ehmunud ellujääjaid välja. Ma käisin ka ühes ja see oli (ausalt) lahedam kui see "õuduste maja", mis näiteks Tivolis on.
Kuigi Tivoli "õuduste maja" ei ole vist eriti keeruline üle trumbata...

 Kätlin ja Corey (See ja kaks järgmist pilti on tehtud nädal varem, kui Kätlin ja Corey Halloweeni peole läksid. Ma sain Corey't meikida - success!)

 Nagu isa, nõnda ka poeg

 Kätlin poistega. Kevin jooksis õhtu otsa nende hammastega mööda maja ringi ja kollitas kõiki, ise samal ajal naerda lagistades

 Corey - vampiir, Kätlin - kuraditüdruk, Gabriel - ninja, Kevin - rallisõitja

 Mina poiste ja naabritüdrukutega

Kevin, Nicole, Natalie

Enne Trick or Treat'ima minemist oli meil veel aega tänaval mängida ja igasuguseid asju teha

Tagant vasakult: mina, Natalie, Nick, Kätlin, Gabriel, Corey
Ees: Kevin ja Nicole

Sinine haldjas

Bobbing for apples, ehk Gabriel üritas vett täis tünnist hammastega õuna kätte saada, et siis selle eest endale auhind valida. Teised seda teha ei saanud, kuna kõigil (peale Kevini) oli meik peal.

Pisike Batman kõrvaltänavalt - niiiiiiii nunnu !
Tema seljataga toimus veidi hiljem 15-minutiline Halloweeni mustkunstishow

 Sellised kommijärjekorrad olid majade uste taga

 Kuna mu väike ämber täitus üsna kiiresti, siis ei jäänud muud üle kui leidlik olla ja kommid kleidi all oleva musta pluusi sisse toppida. (Rinnakorvi suurus kasvas mõne numbri võrra)
NB! Šokolaadi hoidmine keha vastas ei ole just asi mida soovitan proovida!

 Isegi kommide jagajad olid lahedates kostüümides!

Kommidkommidkommid!!!

9 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

ninja saada postiga siia. Teda läheb meil vaja ;)

Riinu ütles ...

Vääääga awesome!

Kaisuu ütles ...

Ninja on meil ka vajalik!
Oli ja üliäge :)

Katrin ütles ...

Déjà vu - ma olen selliseid siniseid inglitiibu ka korra varem sul näinud.

Kaisuu ütles ...

Oled?
Kus/millal?
(ma ei mäleta millegipärast):S

Katrin ütles ...

Ise fotoshoppisid ükskord endale tiivad ja just sinised. Nii samamoodi kui nüüd.

Kaisuu ütles ...

Aajaaaaa, mäletan:D võino.. esimese asjana mõtlesin et misasja, pole ju varem halloweeni pidanud ja selliste tiibadega pole ka kuskil käinud :D

Katrin ütles ...

Ledsin nüüd jälle selle pildi sul fb-st. Onju sama!?

Kaisuu ütles ...

Sama pilt jaa, terve igav juba feissbookis olnud juuu:D