esmaspäev, 8. november 2010

Minu Stiin

Üks hilisema aja kõige tähtsamaid sündmusi on mul mingil imelikul põhjusel jäänud siia kajastamata - 23 oktoobril 2010 aastal sai Stiin 20!!!
Jah, ma tean et ta on nüüd vana ja ka kortsud ei ole enam kaugel tema imeilusast näokesest, aga see ei ole hetkel oluline!
Oluline on hoopis see, et ilmselt suurem osa inimesi, kes mind teavad, ei tea Stiini. See on aga viga, mis vajab hädasti parandamist.
Seega siin ta nüüd ongi -
SAAGE TUTTAVAKS INIMESED, SEE ON STIIN!

Lõpetamisel istusime ja kuulasime hoolikalt kõnesid

Stiin on üldiselt siuke hästi tüüpiline tibi.. Kontsad, kleidikesed, pikad blondid juuksed ja muu taoline tibile iseloomulik.


On aga asju, mida enamus inimesi kes temaga lähemalt tutvust teinud ei ole, ei tea..

Näiteks see, et Stiin on üks positiivsema ellusuhtumisega inimesi üldse.

Veel on ta väga osav brownie'de küpsetamises, lokkide tegemises ja shoppamises.

Ka arukusest ei jää sellel neiul eriti tihti puudu!


Eiei, see ei ole üks nendest "vanadest piltidest"
Tegelikult on lugu aga hoopis selline, et Stiin on minu parim sõbranna. Ta on täpselt selline, et kui vaja, siis lohutab mind oma õla najal, kui vaja, siis virutab kulbiga, et mulle aru pähe tuleks ja kui vaja, siis teeb minuga maailmavallutamise plaane.
Me niisama vene keele tunnis olemas.

Kui nüüd täpsemalt selle viimase juurde tagasi tulla, siis ütlen juba ette ära, et ei, me AUSALT ei ole terroristid.

Ja kui jutt juba aususele läks, siis ausalt öeldes olen ma praegu USAs ka ainult Stiini pärast. Tema oli see geenius, kes mulle eelmise aasta alguses sellest ideest rääkis, et võiks minna USAsse lapsehoidjaks. Ja no nagu asjad ikka lähevad, kui meie kahe pead mängus on, siis mõtlesime me alguses kohe kakssada erinevat plaani välja mida me kõik siin korda saadame ja ette võtame.
Lennujaamas, viimased tunnid Eestis
No ütleme nii, et alati ei lähe asjad päris nii nagu me plaanime, aga vähemalt me plaanime..
Ja nüüd oleme me siin.. Mõlemad.. Erinevates USA otsades -.-

Üks olulisemaid plaane, mis meil tuleviku jaoks varuks on, on ühtlasi üks ideaalsemaid näiteid meie imelistest maailmavallutusplaanidest.

Stiin umbes 70 aastaselt 

Nimelt kui meie Stiiniga suureks kasvame (hea nali, eksole?) ja juba väga vanad oleme, siis me elame vanadekodus. Ja kuna me siis oleme vallalised ja väga vallatud (no ma ütlesin et see on nali, et me suureks kasvame!) siis me hakkame vanadekodus kutte lantima.
Eiei, mitte õnge ja lantidega.
Meie mängus pole reegleid - appi tulevad kepid, ratastoolid, käimisraamid ja kõik muu.
Aga noh, kõigepealt peame me nii vanaks ja vallaliseks saama.. Kuna meil ju tulevad kaksikpulmad kaa.. Nii 10 ja 11ndana meie klassist.. Umbes täpselt jagame 10ndat ja 11ndat kohta..
Kliki siia pildile ja su arvuti plahvatab !
Ah, küll me neist meestest lahti saame.. Nad ju teoreetiliselt surevad varem.. (Kuri naer).
Lühidamalt öeldes.. TEID ON HOIATATUD!

Üks oluline asi Stiini juures on veel..Üks nendest vähestest, mida ma siin praegu ette loen.
Stiin näeb inimestes alati parimat ja märkab asju, mida teised (okeiiiiii, MINA) muidu ei märkaks.
Nimelt saan ma Stiini tänada veel vähemalt kahe ülivahva sõbranna eest, kellega ma ilma Stiinita ilmselt ei suhtleks.
Merilin, Kaisa, Stiin, Sendy - meie nelik
Jah, ma tean, et me olime neljakesi koos tervelt 3 aastat gümnaasiumis..
Ja-jah, ma olen teadlik, et ma nendega terve gümnaasiumis veedetud aja ei suhelnud eriti.
Jaaaa, okei, ma tunnistan - nad on üks kuradima hea leid!

Nende kahe sõbranna eest saan ma ka tänada ainult Stiini, tänu kellele ma aeg-ajalt viitsin avada oma silmi ja märgata ägedaid inimesi enda ümber.
Aa, ja juhuks, kui te veel aru ei saanud, siis me koos moodustame ühe vahvaima neliku terves ilmas.

Nüüd te siis teate Stiini..
Või noh, tegelikult ainult need, kes viitsisid lugeda selle pika postituse lõpuni, teavad nüüd väikest osa Stiinist..
Anyways, see pliks on nüüd 20...
Päris hirmuäratav..
Mu lasteaia-, põhikooli, gümnaasiumi- ja nüüd ka saatusekaaslane Stiin on nüüd 20..

7 kommentaari:

Jaks :D ütles ...

ohh, ma tean teda ! :D

StiinR ütles ...

Ei tea sa midagi...:D

Kaisuu ütles ...

Oh teid kahte - minge nüüd veel kaklema ka :D

leemur ütles ...

Tore oli Stiiniga tutvuda.


Ja muide - 20 EI OLE VANA!

Kaisuu ütles ...

Ai jah, sa ju oled Stiinist ka vanem :D
Niikaua on 20 vana, kuni ise sinnamaale jõuan, seega saate veel 7 kuud vana olemist nautida..
agaa EI OLE HULLU, ma olen ikka teie sõber ^^! :D

Marilyn ütles ...

Stiin on tõesti äge tsikiita.
You´re right about that! (:

btw! ma saan ka varsti 20 raibe - eiiii ole vana - ei oleeeee ! pole nõus :D:D:D

Kaisuu ütles ...

Oleeeed ka vana:D Ja mind eiolegi kellegi 20ndal sünnal.. nüüd saavad kõik ju 20 korraga.. ma ise kaasa arvatud :D