pühapäev, 12. september 2010

Questions/Answers


Ehk siis nüüd on see hetk kus teie, mu kallid ja armsad ja uudishimulikud kodused inimesed mu blogimisele kaasa aitate.

Kuna osadel teist on igasuguseid küsimusi ja värke mu siin olemise kohta ja võibolla mõned asjad segaseks või selgusetuks jäänud, siis nüüd on see võimalus oma küsimused ära küsida ja ma vastan neile kõigile korraga mõnes järgmises postituses.
Kes teab, võib juhtuda, et kellelgi teisel on ka sama asi selgusetuks jäänud mis sul, ning siis ma ei pea mitu korda sama asja seletama ning saan siin kenasti vastata :)
Küsimused võite kirjutada siia kommentaaride kohta või mulle msni, isegi kui ma offline olen või orkuti scrapbooki või meilile või kuhu iganes teil endal kõige mugavam on.
Kui te neid küsimusi saadate, siis kirjutage juurde ka et see on mu blogi jaoks, siis ma tean.

Suuuuuuur suur aitäh, et viitsite ennast mu tegemistega kursis hoida ning jään teie küsimusi ootama,


Kaisa.

5 kommentaari:

Merli Vajakas ütles ...

Vahva!
Mis ma tegema pean, kui ma tahan ka lapsehoidjaks ja normaalset peret? :D palju see maksma läks?

Milline see piirkond on, kus sa elad? on suurem linn ka lähedal? kus saab shopata?

kas ameeriklased on praegu jätnud sulle mulje, et söövad rämpsu sisse?

Anonüümne ütles ...

Mis Sinust ja Jakobist sai?

Anonüümne ütles ...

Kas Sa armastad mind rohkem kui Vaido Neigeausi ?

merilii ütles ...

Mitu kraadi õues on?

merilii ütles ...

Mitu kg sa juba juurde oled võtnud rämpstoidu söömisega, lirwa????? ahh, vasta mlle