reede, 10. september 2010

Gabrieli skaudigrupi matk

Natuke aega tagasi käisime me Gabrieli skaudigrupiga matkal kuskil kodust umbes tunni aja sõidu kaugusel kohas, mille nime ma ei mäleta. Matk kestis kokku umbes 3 tundi ja enamus teekonnast oli ülesmäge.
Selles matkas midagi erilist ja rasket mu meelest ei olnud, kuigi oli hetki, kus päike küttis liiga palju ning tundus et kui vesi otsa saab, olen plindris.
Tegelt olid igal pool vee joomise jaoks punktid ja kõik oli vahva ja tore. Ma pole ikka väga kaua aega matkal käinud, niiet lõbus oli midagi sellist ette võtta.

Sellel pildil on skaudigrupp. Selle nimi on Pack 515 ning seda juhatab peamiselt naine vasakul, kellel on kaabu peas. Seal grupis on erinevates vanustes poisid, noorimad on tiigrid, neile järgnevad hundid, kus on ka Gabi ja siis edasi on vist karud ja ma pole päris kindel mis asjad veel. Nad on need noored skaudid alles ja kui nad suuremaks saabad, saavad neist Boy Scout'id.

Enne teele asumist uurisid poisid hoolega juhiseid ja märkmeid. Seal hoiatati meid võimalike ohtude eest, kus hulgas olid lõgismaod, mingid loomad ja ka Poison Oak ehk siis eesti keeles mürgiputk ma arvan. Selle kohta on siin ütlus et "Leaves of three, let them be", ehk siis kokkupuude sellise taimega mõjub tervisele ja heale olemisele vääga halvasti.

Põhjalikult tuubiti ka kaarti, et me teelt ei eksiks, kuigi lõpuks see meil ikkagi natukene õnnestus.

Enamus rajast läbisime me niimoodi hanereas, kuna see on ohutuim viis kitsastel teedel suure grupiga matkamiseks

Poisid uurisid loodust. See pilt on tehtud tegelt väikse tiigi ääres, kus nad konnasid püüdsid ja nagu arvata võib, siis Kevin libises hiljem seal kõrkjates mudasse, kuna ta tahtis teha samu asju mis suuremad poisid, aga ei osanud arvestada sellega, et seal libe on.

Corey tegi ilmselt mingi nalja

Seal puu juures tegime me lõunapausi ja see pilt on tehtud hetkel, kui üritati lapsi grupipildi jaoks valmis seada. Ilmselgelt oli lastel paremat tegemist :))

Mina ei jõudnud oodata enam poiste järgi ja poseerisin kähku ära, et siis pildilt põgeneda

Corey, Kevin ja Kätlin lõunat nautimas (Kätlin teeb imehäid võileibu!!)

Suur ja väike poiss uurivad loodust

Pildi pealt ei ole seda küll eriti näha, aga me olime vääga kõrgel mäe peal ja vaade oli imeilus

Pärast pikka, järsku ja ebavajalikku mäkketõusu, kus saime hetke hinge tõmbamiseks. Me eksisime tagasiteel natuke rajalt ja läksime ühest kohast valesti. seega pidime ronima väga järsust künkast üles ja kohale jõudes avastasime, et peame tagasi alla minema, kuna valisime künka all olevast teelahkmest vale raja.

Matka lõpus olid kaks hobust, kellega kohalikud matkarajal ratsutamas käivad. Üldse oli seal väga palju hobuseid terve matka ajal näha. Kui matk läbi oli, lubasid sõbralikud hobuseomanikud meil oma suksusid paitada.

Minu elu õppetunnid sellest matkast:

• Päikselisel päeval ei ole vett kunagi liiga palju !
  • See, kes pikkade tumedate teksadega ja musta t-särgiga matkale läheb nii palava ilmaga, on idikas ( või siis Kaisa ).
  • Valged dressipluusid jäta tolmusele matkale minnes koju !
  • Kui skaudipoisid lähevad matkale, kus loodus tuleb puutumatult maha jätta, siis puutumatult see neist maha ei jää
  • Kui puud on amblikuvõrke täis, siis sa oled PÄRIS LOODUSES.
  • Printsessid istuvad ka maapinnal, kui väga vaja :))) !
( The last one translated to Corey: Even princesses sit on the ground if necessary ! )

Katrin ütles ...

Sa oled emme laps, kui ära eksid. Sa oled issi laps, kui välja vead.
Musi-kalli!

Kaisuu ütles ...

nonäed - olen teie beebi ;)