neljapäev, 31. märts 2011

Avastatud avastused

Ma avastasin just umbes 10-20 minutit tagasi, et see suvi on Britney-Enrique USA tuur. See selleks. 

Paar minutit pärast selle avastamist avastasin ma veel ühe detaili.. Tuuri teine kontsert on San Jose's, linnas, mis on siit umbes tunni aja sõidu kaugusel. Teise kontserti kuupäev on 18 juuni, ehk siis, see kullake leiab aset 2 päeva pärast mu 20ndat sünnipäeva..

Lisaks kõigile nendele avastustele avastasin ma veel, et odavamad piletid sinna on 350 dollarit (Ei, ma ei taha seda kroonideks ega eurodeks kalkuleerida, mulle meeldib see väike armas number 350. Ühik ei ole hetkel nii oluline)

Kes tuleb minuga sinna?

Nüüd avastan ma ennast siitsamast voodi pealt, hüperaktiivse ja imelikuna. Ma ei tea kuhu suunda joosta ja mida teha. 

Ma arvan, et kui ma sinna minemata jätaks, siis ma kurjustaks endaga sellepärast kogu ülejäänud elu. Või siis vähemalt paar kuud kindlasti. Oh keeruline värk..


Kokkuvõte avastustest:

*Britrique esineb siin.. Minust.. Tunnikese kaugusel... Piletid ei ole tapvate hindadega..
*Ma saan varsti 20.. Mu vanuse ette tuleb 2. Teine kümme mu elust saab läbi. MA SAAN VANAKS?!



Ilmselgelt on emotsioonid hetkel igas mõttes ülevoolavad. Laske, ma nüüd rahunen maha veidi.. Hingan paberkotti võimidagi..

3 kommentaari:

Katrin ütles ...

Heia! Sebi endale pilet ja mine!!! Sest nagu issi ütleb, raha pärast pole vaja pabistada (ta küll ei mõtle, et seda üldse lugeda pole vaja, aga... tõlgendamise küsimus :)). Kallistan!

m6mmik ütles ...

MMmmm täna hommikul räägiti raadiost sellest. Et kui Britney olevat kusagil seda avalikustanud, siis Enique väitis kohe vastupidist. Missiis, et seda oli planeeritud juba pikka aega...

Huvitav kas see toimub siis veel..

Kaisuu ütles ...

Emmeee, rahas eiolegi üldsegi asi, tegelikult pigem selles, et kellega minna ja kuidas sinna saada..

Nüüd nagu nagu ma aru sain siis täitsa toimub ja piletid tulevad 6ndal aprillil müüki..