pühapäev, 30. jaanuar 2011

Santa Cruz

Täna hommikul käisime Santa Cruz'is ranna ääres jalutamas.
Vaatasime surfareid, mis oli täiega äge ja huvitav (ma pole kunagi nii lähedalt ja nii paljusid surfareid korraga näinud!!) ja otsisime rannast teokarpe ja igasuguseid muid huvitavaid asju..
Nägime krabisid ja Corey leidis kaks elusat meritähte (VAU!) ja siis nägime veel megapalju mingeid selliseid.. Loomi või asju mis kivide küljes elavad.. Sellised ligased ja siuksed.. Mida akvaariumises hoitakse tavaliselt. Aga me nägime neid PÄRIS LOODUSES.
Ülilahe!

Poisid ja Kätlin ronisid puu otsa

Ma ronisin ka poistega. Gabi on nagu linnuke oksal, hehe

Pääris pisikesed ja nõrgad lained on siin !

Uurivad lindu, kes krabi sõi kalju peal

Üks sadadest surfaritest, kes tol hetkel seal olid

Mina ja mu armas/õnnelik seljakott, kes mulle laulis

Kevin ja meritäht

Gabriel ja teine meritäht

Teokarpide saak :)

Kommentaare ei ole: