reede, 8. oktoober 2010

Riidekapp.

Järgnev postitus on tehtud peamiselt emme jaoks, kuna ta tahtis, et ma teeks talle pilte osadest siin ostetud riietest.
Kui see Sind ei huvita, ei ole mõtet seda postitust edasi vaadata, sest muud siin ei ole  :))
Ma tegin siia ainult mõnedest asjadest pilte, rohkem ausalt ei viitsinud...

 Kleit $3
Vöö $3.99

 Kleit $1.99
Vöö $3.99
Retuusid $1.69

 Kleit $3.99
Retuusid $1.69

 Top $7

 Top $7

 Kleit $9

Dressipluus $5.99
Maika (3tk - must, hall, valge) $14.99
Dressipüksid $5.99

Ilmselgelt on viimane mu lemmik !

4 kommentaari:

Katrin ütles ...

Sssssss, pane nüüd mulle ka midagi posti :)

Ja kui neist ära tüdined, siis need ka... saada kõik mulle, olen siis popp ja noortepärane...hahaha

Kaisuu ütles ...

Tobu, pidid õhtul kodus alles vaatama ju:D
panen paki teile teele see nv vist sulle on ka natuke midagi :)

Marilyn ütles ...

gaaash, see paabulinnu staff on nii nunnu. kade olen musu (:

Kaisuu ütles ...

Tore, et sulle meeldib, kallis!
Ära oleee kade jajajaja musiiiiiiiiiid !
Btw, kirjuta kuidas sul läheb, pole ammu ühel ajal netti sattunud :(