reede, 15. oktoober 2010

Home Depot's

Iga kuu esimesel laupäeval (kui ma nüüd oma mäluga puitu ei pannud) on Home Depot kaupluses (umbes nagu Eestis Bauhof, aga suurem) lastel võimalik igasuguseid erinevaid asju meisterdada. Eelmine kord käisime me ka ja ehitasime puust tuletõrje paate. Kõik jupid olid välja lõigatud ja õige suurusega, kõik mis meil teha oli vaja, oli lihtsalt haamri ja kruvidega need kokku meisterdada.
Tuleb kurbusega tunnistada, et ma ei olegi oma kuldsete kätega issilt eriti midagi geenidega pärinud, kuna Kevini, Gabrieli ja naabrilaste paadikesed olid tunduvalt parema välimusega kui minu oma..
Ah, mis sest ikka.. Öeldakse ju, et ise tehtud - hästi tehtud !

Poisid asja kallale asumas

 Siis, kui ma ei olnud kindel, mida ma tegema peaks, vaatasin Corey ja poiste pealt. Õpetust vaadata oleks ju ometigi liiga lihtne.

 Gabriel meisterdab

 Töö käib. Hoolikal vaatamisel võib näha, et Kaisa hoiab tagaplaanil käes haamrit.
Vastus teie küsimata küsimusele - jah, ma virutasin endale korra näppu ka ikka (ennast vigastamata ei oleks tegemist ju minuga!) ja 2 naela lõin kõveraks (AINULT 2 umbes 10-st !!!).

 Naabrid - vasakult: Laura, Natalie, suur Nick, Nicole, väike Nick

 Asi hakkas ilmet võtma (poistel muidugi, mitte mul. Ma pusserdasin ikka oma kõverate naeladega)

 Viimased jõupingutused - kleepsud

 Kevini ja Gabrieli valmis tuletõrjelaevad

Poisid olid juba omadega ammu valmis, aga ma ikka pusserdasin. Pildi pealt on veidi isegi näha, kui kõver ja viltune mu paat oli, aga poleeee hulllllu !!

Kommentaare ei ole: