reede, 17. juuni 2011

20th Birthday !!!

Eile sain ma vanaks. Kohe nii vanaks, et poisid ja Corey ja Nic ei kutsu mind enam "teenageriks", kuna mu vanus ei lõppe enam silbiga "-teen". 
JESS!!
Sünnipäev oli väga erinev tavalisest, ehk siis ma ei pidanud rabelema, et 200 inimesega kokku saada, ei pidanud organiseerima midagi, et kõik asjad sujuks. 
Kõik oli täitsa vastupidine: mul oli aega uimerdada ja kuhugi kiiret ei olnud! Mõnus!

Hommikul kell 6.28 tuli Gabi mu tuppa ja ajas mu üles korrutades "wakeup,wakeup,wakeup,wakeup!!.." hästi palju kordi mul näo ees, kuni ma silmad avasin. Sama kiiresti kui ta läks, jäin ma ka uuesti magama. 

Kella 9-paiku tuli Kevin ja ütles et ma pean temaga alla korrusele minema, aga et ma pean mega aeglaselt kõndima, et ta enne sinna jõuaks. Kui ma alla jõudsin , oli laud ja kõik ehitud roosade ja valgete õhupallide, laualina, salvrätikute ja muude armsate asjadega. Ma sain roosa printsessikrooni ja Kätlin ja poisid olid "Happy Birthday" kirjadega kroonidega.
Sama kiiresti, kui Kevin mulle mu printsessikrooni andis, ta minult selle ka ära võttis, et enda oma vastu vahetada. Hehe, nii need asjad käivad, koguaeg tuleb asju vahetada, et teiste omasid ka proovida! :)

Õhtul läksime mehhiko restorani sööma. Toit oli väga hea ja koju tagasi tulles ootasid meid cupcake'id, million dollar recipe magustoit ja kartulisalat. Nämmmmmmmmma !
Oli küünlaid, oli puhumist, oli laulu ja oli söömist - täiesti korda läinud sünnipäev!


Tahtsin veel tänada kõiki, kes mulle msnis, facebookis, e-mailides ja kõigis muudes võimalikes suhtlusvahendites õnne soovisid - AITÄH!
 Ja need kes ei soovinud, siis.. ISE TEATE, MILLEST ILMA JÄITE! 
Hahahahajlfdscönakxncsdöc. Nali.

Sünnipäeva hommik: minu üllatamiseks oli kõik ilusti ära ehitud - printsessi stiilis !
Õhtul läksime The Whole Enchillada restorani sööma - omanik oli väga tore ja andis mulle tähekesekujulised roosad päikseprillid ja loteriipileti :)
Oyster shots, esimest korda elus
Magustoitu sõime kodus, kuna Kätlin teeb super häid magustoite!!
Tegin Coreyga sõbrapilti
5x4 küünalt!!!
Cupcakes with pink frosting - THE BEST
Kevin aitas puhuda
Saime puhutud!
Kätlin ja Corey
Gabiga sünnipäeva sõbrapilt
Kätlini "cupcake face"
Kevini "cupcake face"
Kaisa "cupcake face" ja Kevini jänesekõrvad

2 kommentaari:

Reti ütles ...

Ülivahvad pildid!

Kaisuu ütles ...

Oli ka ülivahva sünnipäev :)