pühapäev, 12. detsember 2010

Update

Ja ilmselgelt ei ole ma ikka veel jõudnud selle rulluisutamise postituse siia tekitamiseni.. Ja ei ole kindel millal selle tegemiseni jõuan ka..

Täna käisin ma Tae Kwon Do potluckil, kus oli palju süüa igast asju ja vahva..
Gabrielil oli hommikul uue vöö tegemise eksam ka ja nüüd on tal ametlikult roheline vöö, ehk siis ta on täpselt poolel teel mustani. Nii tubli !

Homme lähen ma Corey'ga ta tööle kaasa, ehksiis saan politseiautos ringi sõita - päris põnev ! Aga ma pean kella 8ks HOMMIKUL valmis olema !!

Ja skautidega on matk Santa Cruz'i ka kella 1st.. Corey ja Kätlin ütlesid et see on väga äge !

Katiga rääkisin ka täna.. Ma ei oska ikka üldse seletada, kui kullapai ta on. Niiiiiii hea oli temaga rääkida ja ta on väga kalla.
Ja üks parimaid asju tema juures on see et ta peale saab alati kindel olla ja ta on minuga ALATI aus. Absoluutselt igas olukorras.


KÕIK jõulukaardid on nüüd saadetud.. Kokku oli neid lõpuks siis.. Pole aimugi kui palju. Aga nii palju, et jõulukaarte niipea enam saata ei taha. Niipea, ehk siis paar aastat kindlasti. Ma arvan.

Aga muidu on kõik ikka tore ja vahva ja tegemist jätkub :)

Kommentaare ei ole: