neljapäev, 20. mai 2010

Uuuuu.

Viimasel ajal on miskipärast nii, et vaatamata sellele, et koolis ma enam ei käi ja vaba aega nii laialt käes on, tekib ikkagi tunne, et 24 tunnist ööpäevas jääb väheks.
Kihnus oli lahe. Sai tantsu, nalja, muusikat ja kõike muud Kihnulikku.
Päevad läbi ma praegu uimerdan ringi ja ei tee midagi, vaatamata sellele, et peaksin tegema sadakümmet kasulikku, tarka ja vajalikku asja.
Aa, uudis ka, neile kes veel ei tea. 16 august lendan New Yorki, seal olen 4 päeva ja pärast seda lähen Watsonville'i, Californias, kus saab siis kõigi eelduste kohaselt olema minu uus elukoht järgnevaks aastaks.
Suveilmad on ka päris mõnnad, ma olen isegi hakanud aeg-ajalt kleite kandma.

2 kommentaari:

Marilyn ütles ...

heh, siis saab jälle Sulle ärasaatmis peo teha ju. saan auto pagasnikus sõita ja puha :D

Kaisuu ütles ...

Piia, saled idikas, aga kõike saab :D