laupäev, 13. märts 2010

Päevakohased asjad.

Jälle sai üks koolinädal läbi ning tuleb tunnistada, et neid enam palju järgi ei ole. Kahjuks või õnneks siis, ei oskagi kindlat seisukohta võtta.
Uurimustöö lubasin ära esitada pärast vaheaega. Või noh, mingi osa sellest. Aga kuidas ma esitan asja, mida teised teevad juba kuid ja ma pole veel alustanudki?
See tundub nii iroonilisena, kuidas ma JÄLLE olen asjad jätnud viimasele hetkele ning varsti rabelen, et midagigi tehtud saaks.
Nagu sellest vähe oleks - nüüd olen vist veel haige ka.. Nohu on läinud metsikuks, lisaks kurk, mis on nii paistes, et vahepeal hingatagi ei saa.. Püsti tõusmine on raskendatud, kuna seda tehes hakkab peale selline karussell, et ise ka ei usu. Ja pea valutab ka - ju siis on tarkust täis. Not -.-
Tahaks näha, kuidas ma homme tööle lähen.
Uuh, ootusäravust täis olen kaa - kolmapäevast reedeni olen tsikkidega Rootsit vallutamas. Samas reedel pean kooli kirjandit kirjutama jõudma sealt otse vist.. Saab karm olema.
Ja siis järgmisest teisipäevast pühapäevani olen arvatavasti Hispaanias. Vahva, loodan, et seal on vähemalt tore ja soe vms.
Sellest lörtsist ja jääst ja lumest on VEITS kopa visand juba. Aga no mis siis ikka.

Olge siis tublid ja jääge terveks,
K.

Kommentaare ei ole: